8 Kasım 2013 Cuma

Madara "Bırakıyorum" Dedi.


Naruto'nun popüler karakterlerinden Uchiha Madara'nın sözleri ortalığı karıştırdı. Uzun zamandır mangaka Kishimoto ile arasının iyi olmadığı bilinen Madara twitterda yaptığı açıklamalarla isyanını dile getirdi. "Sürekli serinin en güçlü karakterlerinden birisi olarak anlatıldım. Seride bu şekilde işlendi ancak Kishimoto bana karşı olan kişisel problemlerini seriye yansıttı. Gelin görün ki bu kadar abartılan karakter kaçıncı bölümde ortaya çıkıyor. Bunlar hep Kishimoto'nun oyunları." diyen Madara ismininde bilinçli olarak ayarlandığını söyledi. Türk izleyicilerden ismi hakkında bir çok şaka içerikli mesajlar aldığını iddaa eden Madara "Resmen Konoha halkına Madara oldum. Bu şekilde artık çalışamam, ya koşullar olgunlaşır ya da ben bırakırım." dedi.

İşte ortalığı karıştıran o tweetler




0 yorum:

Yorum Gönder