18 Haziran 2014 Çarşamba

Kishi'nin İsyanı!


Sona yaklaştığı haberleri ile defalarca gündeme gelen ve birçok kez skandal haberler ile sitemizde yer alan seri "NARUTO"nun mangakası sonunda isyan etti.

Daha önce Madara, Naruto gibi seride önemli yerleri olan karakterlerle tartışmalara giren Kishimoto bu kez Naruto'da yer alan tüm karakterlere isyan etti. Manganın daha önce sona yaklaştığı haberlerini veren mangaka, "Naruto için çok güzel bir final hazırlığı içindeydim ancak ne olduysa karakterlerin isteklerini yerine getirmemle birlikte seri bu hale geldi." dedi.

Ciddiyetsiz ekibiyle yaptığı röportajda mangaka Kishimoto, "Madara ile yapılacak muhteşem bir kapışma düşünüyordum ama akrabalarını seriye sokmak isteyen karakterler yüzünden bunu ertelemek zorunda kaldım. Her şey Hinata yüzünden oldu, büyük annesini seriye sokmak isteyince onu kıramadım ve bu yüzden Kaguya karakterini yaratmak zorunda kaldık. Öncede Madara'yı nasıl yeneceğimizi düşünüyorduk şimdi de Kaguya çıktı başımıza. En kötüsüde Madara'yı nasıl getireceğimi bilmiyorum. Sanırım artık Madara kapışması olmayacak." dedi.

Gerçekten seri burdan sonra finale ne şekilde gidecek merak içerisindeyiz. 

0 yorum:

Yorum Gönder